Site-ul nostru îți oferă cookie-uri :) Adică prăjiturele, în traducere din engleză. Acestea sunt mici cantități de informație, stocate pe calculatorul tău, ce ne ajută să îmbunătățim experiența ta pe acest site. Utilizăm atât cookie-uri necesare (obligatorii) pentru a ne asigura că poti folosi site-ul în mod corect și că te vei bucura de o navigare prietenoasă, cât și cookie-uri pentru care avem nevoie de acordul tău pentru a le putea folosi. În cazul în care dorești mai multe detalii despre cookie-urile pentru care avem nevoie de acordul tău, poți selecta butonul Mai multe informatii.În cazul în care ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor pe care ți le oferim, selectează Accept și bucură-te de o navigare plăcută pe site-ul nostru.
Diferential heavy-duty care functioneaza ca unul obisnuit atunci cand nu este actionat si se transforma intr-un diferential blocat 100% la o simpla apasare de buton.
Blocarea diferentialului se produce pneumatic, cu ajutorul unui compresor special care asigura presiunea de aer necesara. La cuplare, presiunea de aer activeaza un piston in forma de inel care blocheaza satelitii iar la decuplare se inlatura aerul comprimat din conducte permitand arcurilor performante din spatele inelului sa readuca diferentialul la starea initiala.
Se monteaza in locul diferentialului de fabrica al masinii.
Intrerupatoarele pentru actionarea compresorului si a blocantului se monteaza la indemana soferului, pe bord.
Cuplaj pneumatic ce inlocuieste cuplajul standard ( Haldex ) al grupului spate, imbunatatind astfel dramatic performanta in teren a Dusterului dvs. prin evitarea intrarii in regim de avarie si a decuplarii grupului spte in situatiile solicitante.