Site-ul nostru îți oferă cookie-uri :) Adică prăjiturele, în traducere din engleză. Acestea sunt mici cantități de informație, stocate pe calculatorul tău, ce ne ajută să îmbunătățim experiența ta pe acest site. Utilizăm atât cookie-uri necesare (obligatorii) pentru a ne asigura că poti folosi site-ul în mod corect și că te vei bucura de o navigare prietenoasă, cât și cookie-uri pentru care avem nevoie de acordul tău pentru a le putea folosi. În cazul în care dorești mai multe detalii despre cookie-urile pentru care avem nevoie de acordul tău, poți selecta butonul Mai multe informatii.În cazul în care ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor pe care ți le oferim, selectează Accept și bucură-te de o navigare plăcută pe site-ul nostru.
NOTA: Noua varianta, cu componente realizate la cote de tolerante imbunatatite!
Cum funcționeaza:
Diferentialul autoblocant distribuie automat, in mod optim cuplul intre rotile motoare fata proportional cu cresterea cuplului venit de la motor. Blocarea maxima a rotii cu cea mai mica aderenta este de 70-80%, astfel incat nu se produce niciodata blocarea completa.
Interactiunea cu controlul tractiunii si sistemul electronic de stabilitate ( ASR ):
Diferentialul autoblocant este transparent fata de controlul tractiunii si cel al stabilitatii, respectiv acesta nu va interveni în nici un fel in functionarea acestor sisteme, ci doar va ajuta transmiterea optima a cuplului catre rotile fata. Prin utilizarea unui diferential cu alunecare limitata ( autoblocant ) sistemul de control al tractiunii va fi activat mult mai rar si mai putin deoarece diferentialul va fi declansat mult mai devreme. Acesta nu va interfera nici cu controlul stabilitatii vehiculului intrucat nu este un diferential de tip blocant permanent.
Cuplaj pneumatic ce inlocuieste cuplajul standard ( Haldex ) al grupului spate, imbunatatind astfel dramatic performanta in teren a Dusterului dvs. prin evitarea intrarii in regim de avarie si a decuplarii grupului spte in situatiile solicitante.