Diferential autoblocant spate
  • Diferential autoblocant spate

Diferential autoblocant spate

MD14000011

Diferential autoblocant tip Torsen B pentru Renault Dacia Duster 4x4 off road.

Marca
An
Caroserie
Motorizare
Transmisie
Color
6.755,00 RON
6.755,00 RON tax 19% incl.
5.676,47 RON tax 19% excl.
Cu TVA
Cantitate


<b>15</b> Cumpărând acest produs, veți colecta 20 puncte cu programul nostru de fidelitate. Puteți converti 20 puncte din contul dvs. într-un voucher pentru o achiziție viitoare.

 

Plati

 

Livrare

 

Garantii


Credit module tbi bank 3.3.2

369.37 Lei x 24 rate

Descriere

NOTA: Noua varianta, cu componente realizate la cote de tolerante imbunatatite!

Diferential autoblocant pentru Renault/Dacia Duster 4x4

Pretensionarea diferentialului este de 3kg / m, respectiv 5% din cuplul maxim la tractiunea rotii, acest lucru imbunatatind performantele diferentialului in situatiile de teren cu un coeficient scazut de aderenta.

Cum funcționeaza:

Diferentialul autoblocant distribuie automat, in mod optim cuplul intre rotile motoare spate proportional cu cresterea cuplului venit de la motor. Blocarea maxima a rotii cu cea mai mica aderenta este de 70-80%, astfel incat nu se produce niciodata blocarea completa.

Interactiunea cu controlul tractiunii si sistemul electronic de stabilitate ( ASR ):

Diferentialul autoblocant este transparent fata de controlul tractiunii si cel al stabilitatii, respectiv acesta nu va interveni în nici un fel in functionarea acestor sisteme, ci doar va ajuta transmiterea optima a cuplului catre rotile spate. Prin utilizarea unui diferential cu alunecare limitata ( autoblocant ) sistemul de control al tractiunii va fi activat mult mai rar si mai putin deoarece diferentialul va fi declansat mult mai devreme. Acesta nu va interfera nici cu controlul stabilitatii vehiculului intrucat nu este un diferential de tip blocant permanent.

Detalii ale produsului
MD14000011
Nou
Fisiere asociate
Descarcari
Recenzii
Nota 

Este ce trebuie sa fie!!!

Apropos de ... Torsen pe puntea spate:
- am mai tras o ieseala cu amicul asta al meu pe coclauri siiii am suspendat atelajul (la un moment dat chiar pe burta) la trecerea peste diferite denivelari.
Torsenul de la Mudster, este ceea ce trebuie sa fie!!!!
Abia acum are si Dusteru' capabilitati off-road decente.

Pur si simplu, poti sa treci obstacolele usor, fara sa-i scoti pistoanele prin capota si sa-i dai viteza sa se imprastie si sa-i sara bucati din el, pentru ca acum cea de a treia roata de pe puntea spate, PUNE CUPLUL JOS - pe suprafata de contact!!!

Cel putin pe asfalt uscat, NU schimba comportamentul dinamic al vehiculului in rau ...
Este doar o impresie nefundamentata inca, dar mie cel putin mi se pare ca atunci cand calci pedala de acceleratie la podea si patineaza putin rotile de pe spate, acum trage si spatele si o face la modul la care chiar se simte ca te impinge din spate.
Inainte cand pierdea aderenta pe fata, volanul o lua in toate partile ... Cu Torsen insa, volanul are doar o mica "tresarire", dupa care revine la normal.

Apoi, la rularea normala (sau chiar mai sportiva) pe asfalt, nu se simte nici o diferenta, nici un zgomot in plus.
Ba dimpotriva, sirenajul s-a atenuat destul de mult ... Este inca acolo, dar mult mai domol
Pur si simplu, nici nu-ti dai seama ca este acolo, insa la nevoie isi face treaba!!!

Cat am fost pe coclauri, amicul meu nici macar nu a comutat de pe "Auto" pe 4WDLock!!!!
Intr-o singura situatie, a dezactivat ESP/ESC si asta doar ca l-am frecat eu la cap "sa vedem ce se intampla", nu pentru ca ar fi fost nevoie ...

Eu vad Torsenul ca o aditie musai de facut pentru orice Duster 4x4 si nu inteleg de ce mama dreaq Dacia nu a facut sistemul de management al 4x4 la fel cum este softul de pe Qashqai sau ... nu a pus Torsen direct din fabrica!!!!
Pentru ceea ce face si mai ales cum face, merita fiecare leut dat pe el!

Abia astept sa se apropie si garantia atelajului meu de sfarsit, ca imi voi pune si eu!

S-ar putea nici sa nu astept sa-mi expire garantia ... insa mai astept sa vina o ploaie mai serioasa, sa vad cum se comporta atelajul amicului meu pe noroi!!! Daca si pe noroi este la fel de UAU cum a fost zilele astea pe uscat ... cu roti suspendate ... imi pun si eu!

Scrie-ti recenzia

Diferential autoblocant spate

Diferential autoblocant spate

Diferential autoblocant tip Torsen B pentru Renault Dacia Duster 4x4 off road.

Scrie-ti recenzia
6 alte produse in aceeasi categorie:

Related Blog Posts

Urmariti-ne pe Facebook