Our website offers you cookies :) These are small amounts of information, stored on your computer, that help us improve your experience on the website. We use necessary (mandatory) cookies to ensure that you can use correctly the website and that you will enjoy a friendly browsing, and cookies for which we need your consent in order to use them. If you want more details about the cookies for which we need your consent, you can select the More Information button. If you agree to the use of all the cookies we offer you, select I Accept and enjoy a pleasant browsing on our website.
NOTE: New version with components made at improved tolerance rates!
Auto locking differential for Renault / Dacia Duster 4x4
Tension differential is 3kg / m, and 5% of the traction wheel torque, this improves performance in situations differential field with a low coefficient of adhesion.
How it works:
Auto locking differential automatically distributes torque between the drive wheels optimum rear torque proportional to the increase came from the engine.
Maximum Lock wheel with the lowest grip is 70-80%, so there the complete blockage never occurs.
The interaction with the traction control and electronic stability system (ASR):
The auto locking differential's action is transparent to the traction control and stability, so the system will not interfere in any way in the operation of these systems, it will only help optimal torque transmission to the wheels back.
By using an auto locking differential, the traction control system is activated more slowly and less because the differential will be triggered much earlier. It will not interfere either with vehicle stability control because it is not a permanent block differential.
Apropos de ... Torsen pe puntea spate:
- am mai tras o ieseala cu amicul asta al meu pe coclauri siiii am suspendat atelajul (la un moment dat chiar pe burta) la trecerea peste diferite denivelari.
Torsenul de la Mudster, este ceea ce trebuie sa fie!!!!
Abia acum are si Dusteru' capabilitati off-road decente.
Pur si simplu, poti sa treci obstacolele usor, fara sa-i scoti pistoanele prin capota si sa-i dai viteza sa se imprastie si sa-i sara bucati din el, pentru ca acum cea de a treia roata de pe puntea spate, PUNE CUPLUL JOS - pe suprafata de contact!!!
Cel putin pe asfalt uscat, NU schimba comportamentul dinamic al vehiculului in rau ...
Este doar o impresie nefundamentata inca, dar mie cel putin mi se pare ca atunci cand calci pedala de acceleratie la podea si patineaza putin rotile de pe spate, acum trage si spatele si o face la modul la care chiar se simte ca te impinge din spate.
Inainte cand pierdea aderenta pe fata, volanul o lua in toate partile ... Cu Torsen insa, volanul are doar o mica "tresarire", dupa care revine la normal.
Apoi, la rularea normala (sau chiar mai sportiva) pe asfalt, nu se simte nici o diferenta, nici un zgomot in plus.
Ba dimpotriva, sirenajul s-a atenuat destul de mult ... Este inca acolo, dar mult mai domol
Pur si simplu, nici nu-ti dai seama ca este acolo, insa la nevoie isi face treaba!!!
Cat am fost pe coclauri, amicul meu nici macar nu a comutat de pe "Auto" pe 4WDLock!!!!
Intr-o singura situatie, a dezactivat ESP/ESC si asta doar ca l-am frecat eu la cap "sa vedem ce se intampla", nu pentru ca ar fi fost nevoie ...
Eu vad Torsenul ca o aditie musai de facut pentru orice Duster 4x4 si nu inteleg de ce mama dreaq Dacia nu a facut sistemul de management al 4x4 la fel cum este softul de pe Qashqai sau ... nu a pus Torsen direct din fabrica!!!!
Pentru ceea ce face si mai ales cum face, merita fiecare leut dat pe el!
Abia astept sa se apropie si garantia atelajului meu de sfarsit, ca imi voi pune si eu!
S-ar putea nici sa nu astept sa-mi expire garantia ... insa mai astept sa vina o ploaie mai serioasa, sa vad cum se comporta atelajul amicului meu pe noroi!!! Daca si pe noroi este la fel de UAU cum a fost zilele astea pe uscat ... cu roti suspendate ... imi pun si eu!
Pneumatic coupling that replaces the standard coupling (Haldex) of the rear differential, thus dramatically improving the off road performance of your Duster by avoiding failure and decoupling of the rear differential in demanding situations.